دیگر موارد
معرفی طرح سیم کارت های دانشجویی رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 26 ارديبهشت 1394

معرفی طرح سیم کارت های دانشجویی رایتل

امروز در این مقاله داریم که سیم کارت های جدید رایتل که با نام سیم کارت های دانشجویی معروف شده اند را برای شما معرفی کنیم، همانطور که از نام این گونه سیم کارت های برمیاید مختص دانشجویان تمام کسور می باشد که می توانند با استفاده از هدیه هایی که در این سیم کارت ها قرار دارد شارژ رایتل خود را بهینه تر و با مدیریت بیشتر مصرف نمایند.

برای خرید این سیم کارت ها با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به فروشگاه و نمایندگی های مجاز رایتل مراجعه نمایید و با پرداخت بیست هزار تومان به عنوان شارژ رایتل از هدایایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم بهره مند شوید.

شارژ رایتل

رایتل از این طرح به منظور حمایت از دانشجویان و کاهش دادن خرید شارژ رایتل برای دانشجویان تدارک دیده است.

سیم کارت دانشجویی در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه هدیه بگیرند.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند. شما با استفاده از این طرح می توانید رایگان شارژ رایتل تهیه نمایید.

رایتل اعلام کرده است که این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.

شما برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزاردقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.

برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد. دانشجویان می توانند برای خریداری شارژ مورد نیاز خود و همچنین بدون دردسر و از داخل منزل شارژ رایتل خود را از فروشگاه ایتور تهیه نمایند.


:: برچسب‌ها: رایتل, شارژ رایتل, خرید شارژ رایتل,
.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.