دیگر موارد
آموزش روش های پرداخت قبض جریمه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 8 آذر 1394

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتراز شما بیکار میشینه !

دوست خوب مثل عطر فروشه اگه چیزی از عطرش بهت نده بوی عطرش بهت میرسه! پرداخت قبض جریمه رفتم نمايشگاه اتوموبيل ميگم اقا ماشين ميخوام! ميگه يك دونه؟ ميگم پ نه پ يه گوني!

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

.به خنگول میگن چرا در خونت نوشتی WC میگه: این مخفف Wellcom هست!!! پرداخت اینترنتی قبض جریمه و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست : پیک نوروزی و شادی بر دوست !

نحوه پرداخت قبض جریمه

زمستان با همه ی خشونت و سردی، متواضعانه بهار را گردن می نهد. ما اما…؟ روش پرداخت آنلاین قبض جریمه هیچکس، هیچ فصلی را بر بهار ترجیح نمی دهد. بهار فصل رهایی از “خاک” است.بیایید همه ی فصل ها بهاری بمانیم.

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

بیهوده تحریمم نکن من ایرانی ام برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد... پرداخت قبض جریمه بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد. کمی پای درس بهار بنشینیم.

گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ، ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده می شود. (صادق هدایت)

پرداخت قبض موبایل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 5 آذر 1394

واي از روزي كه خدا بخواهد جانم را بگيرد! من چگونه تو را به او بدهم؟!

پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت. بهارثانیه ثانیه می آيد... و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد. پرداخت قبض موبایل یادمان باشد از خاطرمان نرود قدر آن هایی را که دوستمان دارند بیشتر از آن هایی که دوستشان داریم بدانیم

پرداخت قبض موبایل

تا حالا اگزوز پيكان مدل 49 كه روغن سوزي داره روديدي؟ همون جوري آلوده مرامتم قبض موبایل ما فقيران قلبمان بي كينه است دوستي باهر كه كرديم جاي او در سينه است

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

تو به پاكي عقيقي "مثل درياهاعميقي" فهميدي چرا ميخوامت؟ آخه بهترين رفيقي پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور خری گم کرده ام با بار کاشی ، دنبالش میگردم شاید تو باشی

پرداخت آنلاین قبض موبایل

شادی لحظه های من، تو با منی خدای من / بغض صدامو میشناسی، دست دعامو میشناسی / فقط تویی تو خلوتم، منتظر اجابتم سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور همیشه توی بهترین لحظه رسیدی، به داد این دل بی قرار / بدون تو نمیتونم راهو ببینم، خدا منو تنها نذار به کوی زلف تو دائم مراودت دارم / و دائمأ جواب کوچکی از تو مسئلت دارم / هزار بار از سر این بیت رد شدی اما / یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

پرداخت قبض موبایل

به بهاري كه هنوز
قدمش خيس و نگاهش سرد است‎;‎ 
به همان غنجه كه باد مي كشد ناز رخ گرمش را‎;‎
 و به نوروز سلام. 
پيشاپيش سال نو بر شما و خانواده‎ ‎گراميتان مبارك باد .


پرداخت قبض جریمه
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 29 آبان 1394

چه تلخ محاكمه مي شوند پاييز و زمستان كه براي جان دادن به درخت جان مي دهند و چه ناعادلانه كمي آنطرفتر همه چيز به اسم بهار تمام ميشود هر چي زنگ ميزنم به گوشيت يه صدايي ميگه: مشتركي كه به يادشي تو رو فراموش كرده، راست ميگه؟ ١٠ سانت مونده بود تا پازل ١٠٠٠ تيكه ام كامل بشه . بعد داداش كوچيكم اومد همشو خراب كرد و دوتا تيكشم خورد به مامانم كه ميگم ، ميگه بچم چيزيش نشد؟؟؟!!! تو نميفهمي نبايد وسايلتو جلو دست اين بچه بذارى؟ اگه چيزيش ميشد چي!!!!!!!! فك و فاميله داريم؟؟؟؟؟!!!!!

پرداخت قبض جریمه

می دونی سریعترین راه به چنگ اوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد اشپزخانه ! قبض جریمه ما که با پسر شجاع و میتیکامان بزرگ شدیم حالو روزمون اینه وای به حال بچه هایی با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ میشن !

قبض جریمه

امروز سالگرد عروسی مامان و بابامه به بابام میگم اگه زمان دوباره به عقب برگرده دوباره با مامان ازدواج میکنی؟ بابام میگه : اره ولی تو رو به دنیا نمی آوردم !!! پرداخت قبض جریمه بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهممان کم نشود ما خدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما بهم بد کردیم ما به هم بد گفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم وچقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هر حادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم؟ ( دکتر شریعتی )

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

همه رویاهای ما میتواند محقق شوند اگر: ما شجاعت دنبال کردن آن ها را داشته باشیم استعلام و پرداخت قبض جریمه بامش که نه... اما برفش از همه بیشتر است:مرد کارتن خواب کنار خیابان... اگه عشقت كورم كنه مهم نيست، حس بودنت قشنگتر از ديدن دنياست قلب من با قلب توخورده گره ، نکنه ناز کنی باز کنی این دوگره

منبع: پرداخت قبض جریمه

یکی از روش های تهیه شارژ
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 29 شهريور 1394

از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری شارژ منتقل کنید.

یکی از روش های تهیه شارژ برای سیم کارت های اعتباری، می توان به انتقال شارژ از سیم کارت های دائمی به سیم کارت های اعتباری اشاره کرد که روشی بسیار ساده و آسان می باشد که روش انجام آن در پست زیر به صورت کامل و با جزئیات ذکر شده است. سرویس جدید همراه اول به این گونه عمل می کند که شما می توانید از طریق سیم کارت دائمی خود برای مشترکین اعتباری این اپراتور اعتبار ریالی ارسال کنید و هزینه آن را از طریق قبض ماهانه و صورت حساب دوره ای خود پرداخت نمایید.

هم اکنون با استفاده از طرح جدید همراه اول شما می توانید از سیم کارت دائمی خود برای سیم کارت های اعتباری خود و یا دیگران و آشنایان اعتبار و شارژ همراه اول انتقال دهید روش انتقال نیز بسیار ساده می باشد که در زیر به طور مفصل در باره آن صحبت شده است.

روش استفاده از این سرویس:
شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی 8911 از این سرویس کنید، که روش استفاده از آن در عکس زیر توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

در این آموزش ما قصد داریم نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را برای شما شرح دهیم با استفاده از این سرویس شما می توانید از سیم کارت اعتباری خود به هر مبلغی احتیاج داشتید شارژ همراه اول منتقل نمایید و هزینه این انتقال به صورت قبض می بایست پرداخت کنید به عبارت دیگر مبلغ شارژ بر روی صورت حساب ماهانه شما محاسبه خواهد شد و برای پرداخت قبوض خود می توانید از سرویس پرداخت قبوض ایتور بهره ببرید.

با استفاده از این سرویس شما می توانید سایر سیم کارت های اعتباری را با روشی بسیار ساده و آسان شارژ نمایید کارمزد و نحوه انجام آن در زیر ذکر شده است.

امکان انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی فعال می باشد و نیاز به هیچ گونه فعال سازی ندارد. به جز مشترکینی که در ذیل این مطلب به آنها اشاره شده است. همچنین تمامی مشترکین دارای سیم کارت اعتباری فعال میتوانند از این طریق شارژ همراه اول خود را افزایش دهند.

برای انتقال شارژ شما نیاز به رمز انتقال دارید که به روش زیر میتوانید آن را دریافت نمایید:
شما می توانید با استفاده از شماره 8910 و ارسال یک پیامک خالی به این شماره رمز انتقال شارژ مخصوص به خود را دریافت نمایید.

همراه اول سرویس جدیدی با عنوان انتقال شارژ دائمی به اعتباری ارائه کرده که با استفاده از آن مشترکان دائمی میتوانند در زمان بسیار کوتاه از طریق خط خود برای مشترکین دارای سیم کارت اعتباری، شارژ همراه اول ارسال کنند. با استفاده از این روش مشترکین سیم کارت های اعتباری میتوانند علاوه بر روش های مرسوم برای تهیه شارژ مانند خرید اینترنتی شارژ، خرید از طریق خودپردازها، استفاده کارت خوان ها و کدهای USSD از خطوط دائمی نیز شارژ همراه اول دریافت نمایند. مبلغی که مشترک ارسال کننده ی شارژ برای خط اعتباری ارسال می کند در پایان دوره ی صورت حساب بر روی قبض مشترک محاسبه میشود و مشترک میتواند قبض خود را از طریق پرداخت قبوض، پرداخت نماید.

شما میتوانید با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 راهنمایی های لازم جهت انتقال شارژ را دریافت نمایید، در تصویر زیر نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ همراه اول توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

توجه داشته باشید که رمز انتقال شارژ برای هریک از مشترکین ثابت و غیر قابل انتقال می باشد پس تمام مسئولیت های آن به عهده مشترک می باشد و همراه اول هیج گونه مسئولیتی بابت رمز انتقال ندارد.

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

بعد از اینکه شما تقاضای خود را مبنی بر انتقال شارژ را به شبکه ارسال کردید، سیستم ابتدا به درستی رمز، مبلغ شارژ همراه اول و شماره مشترک دریافت کننده شارژ می پردازد و سپس یک پیامک برای مشترک دریافت کننده شارژ ارسال می شود:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

اگر مشترک انتقال شارژ را تایید نماید، پروسه تکمیل میشود و هر مشترک ارسال کننده شارژ و دریافت کننده از طریق پیامک از انتقال شارژ باخبر می شوند:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

تعرفه انتقال شارژ همراه اول برای هر بار چهل تومان می باشد.

 

بند 7 : شرایط و محدودیت های استفاده از امکان انتقال شارژ

  • مشترکین دائمی در هرماه فقط میتوانند ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.
  • شارژ همراه اول قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ باید مضربی از هزار تومان باشد و بین هزار تا ده هزار تومان باشد.
  • اگر مشترک داری شرایطی مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و یا سیم کارت اداری باشد حق استفاده از این امکان را نخواهند داشت.
  • اگر مشترکین دائمی بدهی آنها به 60 درصد ودیعه شان برسد امکان استفاده از این سرویس از آنها سلب میشود.

توجه داشته باشید که در هر مرحله که شما از طریق سیم کارت دائمی خود اقدام به انتقال شارژ همراه اول می نمایید هزینه ای مازاد از مبلغ ارسال شده از شما کسر خواهد شد این مبلغ به عنوان تعرفه انتقال شارژ از شما کم می شود.

استفاده از این سرویس مزایا و ویژگی های فراوانی برای شما خواهد داشت یکی از این ویژگی می توان به این اشاره کرد که دیگر برای خرید شارژ نیاز به مراجعه به فروشگاه و یا خودپرداز نخواهید داشت.

این سرویس بیشتر زمانی به کار می آید که به عنوان مثال بخواهید برای فرزند از سیم کارت دائمیتان شارژ ارسال کنید و تنها در چند ثانیه این عمل را به انجام برسانید.

تغییر مالکیت سیم کارت های رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 9 شهريور 1394

تغییر مالکیت سیم کارت های رایتل

یکی از ویژگی های مشترک در تمام اپراتور امکان تغییر مالکیت سیم کارت به اشخاص دیگر می باشد رایتل نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی رایتل در سراسر کشور اقدام به به انتقال مالکیت سند به شخص دیگر نمایند.

متن تبلیغاتی: شما مشترکین اعتباری رایتل می توانید برای خرید شارژ رایتل به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید و همچنین کلیه مشترکین دائمی نیز به منظور پرداخت قبوض می توانند از سرویس مذکور استفاده نمایند.

رایتل در وبسایت رسمی خود به نشانی rightel.ir نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های این اپراتور به سایر اپراتور ها را به طور کامل برای مشترکین توضیح داده است در این پست قصد داریم که به طور جزئی تر به این مقوله به پردازیم و جزئیات و نکات پروسه انتقال را توضیح دهیم. توجه داشته باشید که با تکمیل شدن پروسه انتقال شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال غیر فعال خواهد شد و انتقال نمی یابد.

شما می توانید برای انتقال مالکیت سیم کارتهای رایتل کافی است که به یکی از دفاتر نمایندگی های فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه نمایید و سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل نمایید برای مشاهده لیست دفاتر نمایندگی های رایتل در شهر های مختلف می توانید به وبسایت رایتل به آدرس rightel.ir مراجعه کنید.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که خواسته باشید سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل کنید و یا آن را بفروشید حالا این سوال برای شما پیش میاید که چگونه مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری منتقل کنید؟ با ایتور همراه باشید.

نکات و جزئیاتی برای انتقال مالکیت سیم کارت وجود دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • در هنگام انتقال به همراه داشتن اصل کارت ملی منتقل کننده سیم کارت و دریافت کننده سیم کارت الزامی می باشد.

  • مشترکین رایتل توجه داشته باشند اگر به سیم کارت فیزیکی خود دسترسی ندارید باید به فروشگاه های رایتل مراجعه سیم کارت را تعویض نمایید و سپس برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل خود اقدام کنید.

  • توجه داشته باشید که اگر انتقال سیم کارت از طرف وکیل قانونی انجام می شود به همراه داشتن اصل وکالتنامه و تصویر آن الزامی و باید به همراه داشته باشند.

  • برای انتقال سیم کارت شخص انتقال دهنده سیم کارت باید اصل سند سیم کارت رایتل خود را به همراه داشته باشد و در هنگام مراجعه تحویل دهد.

  • مشترکین دائمی این اپراتور برای انتقال سیم کارت به همراه داشتن صفحه ی چاپی پرداخت قبوض برای سیم کارت های دائمی و همچنین به همراه داشتن برگه ی پرداخت آبونمان در روز مراجعه الزامی و باید به همراه داشته باشند.

  • یکی از اصلی ترین شرایط برای انتقال سیم کارت، حضور شخص منتقل کننده و شخص دریافت کننده سیم کارت رایتل می باشد.

اگر در سیم کارتی که قصد انتقال آن را دارید طرح بی نهایت فعال باشد باید قبل از انتقال مالکیت سیم کارت به سامانه مدیریت حساب بروید و طرح بی نهایت خود را لغو کنید و پمعادل شارژ رایتل و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

اگر از تاریخ آخرین انتقال سیم کارت شما حداقل 20 روز می گذرد، سیم کارت هایی قابل انتقال می باشند که حداقل بیست روز از تاریخ آخرین انتقال آنها گذشته باشد و یا همین مدت از تاریخ فعالسازی این سیم کارت سپری شده باشد.

پس از منتقل کردن سیم کارت، میزان اعتبار و شارژ رایتل باقی مانده در سیم کارت و همچنین اعتبار بسته های فعال از بین می رود و قابل انتقال به مالک جدید نمی باشد و همچنین سرعت اینترنت به سرعت پایه باز خواهد گشت. در صورتی مالک جدید سیم کارت خواهان اینترنت پرسرعت رایتل باشد باید دوباره به کمک سامانه مدیریت حساب رایتل اقدام به تکمیل مدارک مورد نیاز نماید و از نو شارژ رایتل تهیه نماید.

سعی شده است که در این پست تمام جزئیات و همچنین نکات انتقال مالکیت سیم کارت رایتل آورده شده است امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تغییر مالکیت سیم کارت خود نیاز است که هم فرد منتقل کنند و هم شخص دریافت کنند سیم کارت در روز انتقال در دفتر نمایندگی رایتل حضور داشته باشد.

شارژ همراه اول طریقه دریافت شارژ وفادارای همراه اول
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 2 شهريور 1394

شارژ وفاداری همراه اول

همراه اول طرحی جدید برای کاربران وفادار خود تدارک دیده است که بر اساس آن به تعداد سال هایی که سیم کارت همراه اول را خریداری نموده اید و از آن استفاده می نمایید در هنگام خرید شارژ همراه اول، یک درصد
شارژ بیشتر دریافت نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

سرویسی که جدیداً همراه اول آن را اجرا نموده طرح شارژ وفاداری نام دارد که بر اساس این طرح به ازای هر سالی که از عمر سیم کارت همراه اول شما میگذرد یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد در ادامه با ایتور همراه باشید تا بیشتر با جزئیات این طرح آشنا شویم.

شارژ همراه اول

طریقه دریافت شارژ وفادارای همراه اول

شارژ هدیه وفاداری همراه اول که از تاریخ پنج مهر ماه 92 اجرا شده است به آن دسته از مشترکانی تعلق خواهد گرفت که حداقل یک سال مشترک همراه اول بوده باشند و یا از تاریخ فعالسازی سیم کارت اعتباری خود و یا تغییر نام سیم کارت حداقل یک سال گذشته باشد. بر اساس این طرح به ازای هر سالی که مشترک همراه اول بوده اید یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد.

به منظور دریافت هدیه شارژ وفاداری میبایست هنگام وارد کردن کد شارژ کد دستور مقابل استفاده کنید: *۱۱۱*۱۲۲*PIN#

به منظور مشاهده ی اینکه سیم کارت شما مشمول این طرح میباشد یا خیر می توانید کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# از سیم کارت اعتباری همراه اول خود شماره گیری نمایید.

خرید شارژ همراه اول 

قوانین کلی برای بهره مندی از این طرح

  • در صورتی که مشترک شارژ هدیه از سایر بسته ها و طرح های همراه اول داشته باشد ابتدا مبلغ کارکرد از شارژ هدیه بسته های او کسر میشود سپس شارژ وفاداری مصرف خواهد شد.
  • در این طرح علاوه بر اینکه شما اصل مبلغ شارژ همراه اول را که خریده اید دریافت خواهید به ازای هر سالی که از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما میگذرد یک درصد شارژ هدیه دریافت خواهید کرد عدد مربوط به درصد شارژ هدیه رو به پایین گرد میشود به عنوان مثال اگر از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما پنج سال و هشت ماه میگذرد سیستم به طور خودکار پنج درصد شارژ همراه اول هدیه برای شما در نظر خواهد گرفت.

  • مشترکین همراه اول توجه داشته باشید که حداکثری شارژ همراه اول هدیه ای که میتوانید دریافت کنید فارغ از تعداد سال های فعالسازی سیم کارت اعتباری خود، ده درصد می باشد.

  • اگر چنانچه برای مطلع شدن از اینکه سیم کارت شما مشمول شارژ هدیه ی وفاداری میشود و میزان شارژی که دریافت می کنید میتوانید از کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# استفاده کنید.

  • شما مشترکین می توانید از شارژ هدیه وفاداری همراه اول تنها میتوان در استفاده های درون شبکه مانند مکالمه،پیامک چند رسانه ای،پیامک و GPRS بهره مند شوید.

  • مشترکین همراه اول از شارژ هدیه ی وفاداری همراه اول نمی توان برای خرید بشته و یا انتقال شارژ استفاده کرد.

  • اگر چنانچه از تاریخ فعالسازی و یا تغییرنام سیم کارت شما کمتر یک سال گذشته باشد و شارژ همراه اول خریداری شده را با استفاده از کد دستوری ذکر شده در بالا وارد نمایید سیستم به شما اطلاع میدهد که شما مشمول این طرح همراه اول نیستید و کارت شارژ شما بدون مصرف باقی خواهد ماند و میتوانید از آن به صورت عادی و در طرح دیگر همراه اول استفاده کنید.

  • مهلت زمانی استفاده از شارژ وفاداری همراه اول شش ماه می باشد.

  • اگر شما دو یا چند بار به صورت پیاپی اقدام به وارد کردن شارژ همراه اول نمایید هدیه شارژ وفاداری مشمول تمام دفعات می شود و محدودیتی از این جهت وجود ندارد.

  • در مصرف شدن شارژها اولویت با شارژ هدیه می باشد به طور مثال میزان مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه او کسر خواهد و پس از اتمام شارژ هدیه از شارژ اصلی همراه اول کسر خواهد شد.

در صورتی که شما مشترک همراه اول مایل به استفاده از این طرح باشید می توانید به روشی که در فوق اشاره شد استفاده نمایید. به منظور خرید شارژ همراه اول می توانید از امکاناتی که وبسایت ایتور ارائه می نماید استفاده نمایید.

منبع: شارژ وفاداری همراه اول

ویژگی های خرید طرح چهار فصل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 29 مرداد 1394

طرح چهار فصل رایتل

اپراتور رایتل اولین اپراتوری در ایران بود که اقدام به ارائه سرویس های اینترنت نسل سوم نمود بر همین اساس و رویکرد اقدام به معرفی نوعی از سیم کارت های خود با عنوان سیم کارت دیتا نمود که قابلیت اصلی اینگونه سیم کارت ها
اتصال به اینترنت در بستر نسل سوم می باشد. علاوه بر این قابلیت ارسال پیامک نیز دارا می باشند. از این جهت این اپراتور اقدام به معرفی طرح چهار فصل خود ویژه این سیم کارت ها نموده است.

اپراتور رایتل جدیداً طرح چهار فصل خود را مخصوص سیم کارت های دیتای این اپراتور معرفی کرده است، سیم کارت های دیتای رایتل علاوه برا اینکه دارای قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت از طریق فناوری نسل سوم و دوم می باشند دارای قابلیت دریافت و ارسال پیامک نیز می باشند. این سیم کارت های رایتل را علاوه استفاده در گوشی های تلفن همراه پشتیبانی کننده نسل سوم اینترنت در دانگل و رای فای نیز قابل استفاده می باشند. با ایتور همراه باشید.

این اپراتور اعلام کرده است که در این طرح؛ خریداران سیم کارت های دیتا به همراه بسته های بلند مدت و مودم های نسل سوم که به آنها باندل نیز گفته می شود از تخفیف های ویژه ای برخوردار خواهند شد. به این صورت مشترکین این سیم کارت ها بدون دغدغه از تمام شدن شارژ رایتل می توانند از اینترنت نسل سوم و پرسرعت این اپراتور استفاده کنند.

 شارژ رایتل

بسته های بلند مدت دانگل و سیم کارت دیتا رایگان رایتل

توجه داشته باشید که مشترکینی که متقاضی این طرح می باشند می توانند تنها با پرداخت هزینه و شارژ رایتل آن؛ از بسته ویژه محصولات رایتل که به آن باندل نیز گفته می شود بهره مند شوند این بسته شامل سیم کارت دیتای رایگان، مودم دانگل و اینترنت همراه پرسرعت یک ساله می باشد.

 

ویژگی های خرید طرح چهار فصل

  • مشترکین رایتل» دریافت یک عدد سیم کارت دیتای رایگان

  • بهره مندی از پنجاه درصد تخفیف در خرید مودم های دانگل رایتل

  • امکان خرید شارژ رایتل از وبسایت ایتور

  • همچنین فعال شدن بسته های اینترنت پرسرعت با حجم بالا برای یک سال

مشترکین رایتل می توانند بسته های اینترنتی این طرح را به همراه شارژ رایتل مورد نیاز در جدول زیر مشاهده نمایید:

خرید شارژ رایتل

  • توجه فرمایید که تمامی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • همچنین تمامی خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

بسته های بلند مدت رای فای و سیم کارت دیتای رایگان رایتل

کسانی که متقاضی اینگونه بسته های میباشند می توانند با پرداخت هزینه برای یک بار از یک عدد سیم کارت دیتای رایگان، رای فای و اینترنت همراه با سرعت بالا برای یک سال که به این بسته باندل گفته می شود و خرید شارژ رایتل بهره مند شوند.

 

ویژگی های خرید این بسته

  • بهره مندی از سی درصد تخفیف در خرید رای فای، مودم نسل سوم اینترنت

  • همچنین دریافت سیم کارت هدیه

  • در صورت خرید این طرح شما می توانید از بسته های اینترنت پرسرعت همراه رایتل به همراه حجم بالا برای یک سال بهره مند شوید.

  • همچنین دریافت سیم کارت دیتای رایگان

شما می توانید بسته های اینترنتی که در این طرح از سوی رایتل ارائه شده اند را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

شارژ رایتل

  • همه ی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • لطفاً توجه داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

معرفی حجم های افزایشی و بسته های مصرفی رایتل

توجه داشته باشید که مشترکین رایتل می توانند در صورت تمام شدن بسته های اینترنتی بلند به مدت خود و قبل از تمام شدن مهلت زمانی آنها به یکی از روش های زیر از خدمات رایتل بهره مند شوند:

 

الف: خرید بسته مصرفی 

اپراتور رایتل بسته های مصرفی متعددی در حجم و سرعت های گوناگون برای برطرف شدن نیاز کاربران تهیه دیده است استفاده از این بسته به طرز چشم گیری باعث صرفه جویی در هزینه های شما و مصرف شارژ رایتل شما به طرز محسوسی کاهش میدهد.

شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر بسته مصرفی خریداری نمایید:

  • ورود به سامانه مدیریت حساب

  • رفتن به وبسایت رایتل، مراجعه به قسمت صفحه اصلی و خرید بسته

 

ب: خرید حجم برای بسته مصرفی

همچنین مشترکین رایتل با مراجعه به وبسایت رایتل و با وارد شدن به قسمت سامانه مدیریت حساب می توانید بسته به نیاز خود و شارژ رایتل، حجم افزایشی خرید نمایید.

قیمت های حجم های افزایشی برای تمامی سرعت ها یکسان می باشد.

درصورتی که شما از بسته های اینترنتی رایتل استفاده نکنید تعرفه بهره مندی از خدمات به صورت عادی و طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

برای ثبت نام شما می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید و یا به یکی از فروشگاه های رایتل در سراسر کشور مراجعه و بسته خود را خرید نمایید.

همچنین برای دریافت شارژ رایتل به پرتال etore.ir مراجعه نمایید.

شما با پرداخت 32 هزار تومان، می توانید یک بسته های 270 روزه اینترنت پرسرعت رایتل را خریداری نمایید که سرعت اتصال آن 1024 و 18 گیگابایت نیز ترافیک خواهد داشت.

اصل نوشته را می توانید در طرح چهار فصل رایتل مطالعه فرمایید.

شارژ جوانان همراه اول
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 28 مرداد 1394

شارژ جوانان همراه اول

همراه اول به تمامی مشترکین خود که سن آنها زیر 25 سال می باشد هدیه می دهد. این هدیه به صورت شارژ، در هنگام وارد کردن کد شارژ به مشترک اعطا خواهد شد.

اپراتور همراه اول طرح را برای جوانان زیر 25 سال در نظر گرفته است که با استفاده از آن شما می توانید با هر بار خرید شارژ همراه اول و وارد کرد کد پین شارژ 100 پیامک رایگان داخل شبکه دریافت نمایید. برای آشنایی با نحوه فعالسازی و برخورداری از طرح با ایتور همراه باشید.

 

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول

  • به منظور بهره مند شدن از این شارژ شما باید از کد دستوری #124*111* برای وارد کردن شارژ همراه اول خود استفاده نمایید.
  • اپراتور همراه اول این طرح را از تاریخ 5 مهر ماه سال 92 شروع کرده است.

  • توجه داشته باشید که تنها مشترکینی می توانند از شارژ جوانان بهره مند باشند که سن آنها کمتر 25 سال باشد.

 

شرایط کلی شارژ هدیه جوانان

  • توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این 100 پیامک بستگی به مبلغ شارژ خریداری شده توسط شما دارد به طوری که برای شارژ های هزار تومانی 1 روز، برای شارژ دو هزار تومانی 2 روز، برای شارژ 3 هزار تومانی 3 روز و برای شارژ 5 هزار تومانی همراه اول 5 روز مهلت زمانی درنظر گرفته شده است.
  • مشترکین همراه اول پس از وارد کردن شارژ علاوه بر دریافت اصل مبلغ شارژ خریداری شده، صد پیامک رایگان مخصوص تماس های داخل شبکه (همراه اول و یا تلفن ثابت) دریافت می نمایید.

  • همچنین بسته پیامک هدیه ای که دریافت خواهید کرد دارای مهلت زمانی می باشد و هرچه مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بیشتر باشد این زمان نیز بیشتر میباشد.

 شارژ همراه اول

نکات این طرح

  • توجه داشته باشید که مشترکین حقوقی امکان دیافت شارژ هدیه جوانان را ندارند.
  • هنگامی که یک مشترک می خواهد کد شارژ خود را با استفاده از طرح شارژ جوانان وارد نماید ابتدا سن مشترک در پروفایل وی بررسی می شود در صورتی که سن مشترک کمتر از 25 سال باشد وی حق استفاده از این طرح را دارد و در صورتی که مشمول این طرح نباشد یعنی سن وی بیشتر از 25 سال باشد به وی اطلاع داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر مشترک پس وارد کردن شارژ با استفاده از طرح شارژ جوانان به وی اطلاع داده شود که مشمول این طرح نمی باشد شارژ همراه اول وارد شده مصرف نخواهد شد و وی می تواند کد شارژ را در سایر طرح های همراه اول و با به صورت عادی وارد نماید.

  • پیامک های هدیه ی طرح شارژ جوانان دارای الویت بالاتری هستند یعنی در صورتی که شما پیامکی ارسال نمایید و همچنان تعداد پیامک های هدیه شارژ شما تمام نشده باشد و همچنین مهلت زمانی آن تمام نشده باشد پیامک شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

  • در صورتی که شما به همراه پیامک های هدیه ی شارژ جوانان، بسته های تشویقی همراه اول را نیز خریداری نموده باشید اولویت مصرف با آن پیامک هایی است که تاریخ انقضای آنها زودتر فرا می رسد.

  • اپراتور همراه اول اعلام کرده است که هیچ محدودیتی در تعداد دفعات وارد کردن شارژ به روش شارژ جوانان وجود ندارد به همین دلیل یک مشترک می توانند چندین بسته ی هدیه پیامکی داشته باشد.

  • چنانچه شما دو یا چند بسته پیامکی هدیه از شارژ جوانان به صورت همزمان داشته باشید در صورت استعلام از اعتبار زمانی بسته های خود، تاریخ انقضای بسته ای که از همه بیشتر است به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که مایل هستید که از بهره مندی از این سرویس مطلع شوید می توانید از کد دستوری فوق استفاده نمایید.

کپی شده از شارژ جوانان همراه اول

متن و جملات عاشقانه ی زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 2 مرداد 1394
جملات زیبا

عربه رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایاش نیست . گفت یعنی من رفتم ! دو با جناق بنام کافی و نعمت سوار یک خر بودند . نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود کافی بود . کافی گفت همین هم که هست نعمت است .

جملات زیبا و عاشقانه

یا ابوالفضل چیست ؟ واژه ای که اصفهانی ها هنگام ورود مهمان / اردبیلی ها برای بلند کردن اجسام سنگین و حیف نونا از آن در پیچها به جای ترمز استفاده میکنند .

متن های زیبا

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو میباشد ؟ ( روابط عمومی شرکت سایپا)

جملات زییا از وبسایت جوک لند

اگه پاهات درد میکنه و بیشتر مواقع خسته ای ، واسه اینه که روزی هزار بار تو خاطرم میای و میری ... میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم ، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمیشود کمی نزدیکتر بیا میخواهم با تو بودن را حس کنم .

منبع: jokland.ir/cat/65

پیامک های بسیار جدید در مورد رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 26 تير 1394
عمس پست

عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ، تماشای حضور لطیف توست در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . . از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت . . . اگر در دسترسی یه اس ام اس قشنگ بفرست غضنفر داشت گريه مي کرد. باباش پرسيد چي شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کي هستي؟ گفت: هر کسي که شما صلاح بدوني

اس ام اس رایتلی باحال

آقا من یه چیزی کشف کردم رایتل میگه تو یک ماه اولت10000دقیقه مکالمه رایگان می تونی استفاده کنی یعنی7شبانه روز میخوام بپرسم عمت اونهمه صحبت میکنه والا من شارژ2تومنی1ماه طول میکسه تموم شارژ رایتل طرف جوری نوشته بدجور دنبالتم انگار ماشینشو دزدیدم الان پیدام کرده!اصن رایتل وضی...!

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

يه دکتر اصفهاني زنش ميميره روي سنگ قبرش مي نويسه: آرمگاه زري همسر دکتر رحيمي مختصص زنان و زايمان، مطب: خيابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 ساعات پذيرايي: 16 الي 23

رایتل و ایتور

به سلامتیه رایتل که به غیرازتهران توبقیه جاها نقش تالیاروبازی میکنه خرید شارژ رایتل مناجات حیف نون باخدا : خدايا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال يک بار آن هم در يک کشور برگزار کن ! جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میکشه . جارو برقیتم آشغال ! تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد سالروز تولدت مبارک . . .

اس ام اس های غمگین
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 24 تير 1394

یارو شلوارشو بر عكس ميپوشه ننش ميگه
الهي من قربون بچم برم كه هر وقت داري ميري انگار داري مياي
الهی من فدای تو / چه کار کنم برایه تو
اگه تو این بیابونا / خاری بره به پایه تو
::::
::::
تو دنيا سه تا فرشته هست : اولي داره به يتيما غذا ميده دومي داره به مردم کمک ميکنه سومي که من خيلي دوسش دارم داره اين اف رو ميخونه
::::
::::
ميدوني اينا چين؟؟؟ . . .
اينا پرنده هايي هستن كه براي بوس كردن تو اومدن.از طرف من.
Vv اين دو تا هم كاري داشتن دير رسيدن ....
::::
::::
اگه چشمات پرسيد بگو نديدمش * اگه گوشات پرسيد بگو نشنيدم * اگه دستات لرزيد بگو مال سرماست * اگه پاهات سست شد بگو مال ضعفه * اما اگه دلت ريخت بهم به خودت دروغ نگو
::::
::::
خداوند آتش را آفريد تا ارزش آب را بدانيم وخلا زاييده شد تا ارزش هوا را بدانيم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگي را بشناسيم.
حیف نون میره طواف کعبه ، جو می گیرتش میزنه تو سر و سینش و داد می زنه  " وای خدا کشته شد "  !

پیامک های ناب رایتلی
نویسنده : تیموررضائی شهریور
یک شنبه 21 تير 1394

غضنفر میره رستوران، گارسون میگه: غذای امروز «كوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با «لیمو» است! غضنفر میگه: «كوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با چی؟ يكي ميدونه كه دوستش داري، يكي نميدونه دوستش داري! بيچاره اوني كه فكر ميكنه دوستش داري!!

کارت شارژ رایتل

عزيزم! نمي دانم تورا چه بنامم؛ ايكس يا ايگرگ ! اما همين قدر ميدانم كه كسينوس زا ويه ي چشمانت با كسينوس زاويه ي لبانت برابر است . همانطور كه دوكمان ابروانت را در قلبم وارد كردي، براي انتقام از تو جذر خواهم گرفت . تو گفتي كه عاشقي هميشه از راه دوضلع و زاويه ي بين حاصل ميشود، اما اين را بدان كه قاضي اين قضيه كسي نيست جز فيثاغورث!! خرید شارژ اینترنتی رایتل اگر بتوانم دوباره تو را پيدا كنم، از راه معادله ي دو مجهولي باهم كنار خوهيم آمد و از راه اتحاد مزدوج باهم ازدواج خواهيم كرد . واگر بخواهي از دست من فرار كني و از زندگي من بگريزي، بالاخره روزي تورا زير راديكال عشق ملاقات خواهم كرد. و بوسه اي از كنج لبانت با زاويه اي 90 درجه خواهم گرفت!!

خرید شارژ رایتل

ديروز كه فرياد زد ي دوستت دارم،گفتم نميشنوم لطفاً بلندتر !!!!!!!!! امروز كه به اروم ي گفت ي ديگر دوستت ندارم، گفتم هيس چرا داد ميزني؟ خرید شارژ از ایتور زندگي دفتر ي از خاطر هست . يك نفر در شب كم، يك نفر در دل خاك، يك نفر همدم خوشبختي هاست، يك نفر همسفر سختي هاست، چشم تا باز كنيم عمرمان ميگزرد ما همه همسفريم...

شارژ اینترنتی رایتل

هرگاه ديدي گناهي آنقدر بزرگه كه نميشه ببخشيش، بدون كه اوون از كوچيكي قلبته نه از بزرگي گناه!! شارژ رایتل هرگز يادم نميره لحظه هاي با تو بودن را هرگز يادم نميره لحظه اي كه لب روي لب هام ميگذاشتي و به من طراوت مي بخشيدي هرگز لحظه هايي كه تو رو زير آب مي بردم و باهات آب بازي مي كردم يادم نميره هرگز از خاطرم نميري ليوانه شكسته‌ي من!!! آخه چرا شكستي؟؟؟

خرید اینترنتی شارژ رایتل

خر کیف یعنی سر کلاس کاردانی نشسته باشی، دونفر از جلوی در کلاس رد بشن و بگن :" نه اینجا نیست... اینا بچه های کارشناسی ارشدن "• خر کیف یعنی کلاستو دو در کنی و همون روز استاد حضورغیاب نکنه! یه کشیش میره تو یه قبیله آفریقایی برای ارشاد اونا ، کشیش به اونام میگه : ای سیاهان لو.ا.ط نکنید ، خیانت نکنید ... بعد 20 سال تو قبیله یه بچه سفید پوست بدنیا اومد. رئیس قبیله رفت پیش کشیش و گفت : مرتیکه تو 20 سال تو گوش ما میخونی که خیانت نکنیم. حالا خودت بچه کاشتی!!! کشیش میگه : این مسئله در جهان کاملا طبیعیه . مثلا اون گله گوسفند رو ببین از بین هر 20 تا گوسفند سفید یکیشون سیاه شده!!! رئیس قبیله یه کم فکر میکنه و میگه : تو صدای گوسفندها رو در نیار من هم قضیه بچه سفیدرو به کسی نمیگم....

پیامک جدید کارت شارژ رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 18 تير 1394

اگه هشت بارم ایزوگامت کنن بازم معرفت پس میدی ی ی !!! اس ام اس های خود را برایمان بفرستید , انبار نکنید .. . . . در زمان قحطی ما فقط به کسانی اس ام اس میدهیم که از ایشان sms دریافت کرده باشیـــم

سری جدید متن شارژ رایتل

اگرخداوند آرزویى را در دلت نهاد، بدان توانایى رسیدن به آن را در تو دیده است. خرید شارژ رایتل میان‎ آدمها‎ چیزی‎ نیست‎ جز‎ دیوارهایی‎ که‎ خود‎ آنهاساخته‎ اند‎.

اس ام اس خنده دار رایتل

من به روز سالگرد ازدواجمان همانند نگاه یك گوسفند است به روز عید قربان! کارت شارژ رایتل می دونی چرا عروس و داماد بعد از عقد عسل می خورن؟ تا مزه گ...ی که خوردن عوض بشه!

خرید کارت شارژ رایتل

نامه حیف نون به دوست دخترش: همیشه در قلب منی مادر! خرید کارت شارژ رایتل علت امتناع زلیخا از ازدواج با یوزارسیف مشخص شد: به زلیخا خبر دادند که جومونگ زنده است!

متن جدید درباره کارت شارژ

همه شب فکرم این است وهمه شب سخنم گر روم دیر به منزل چه بگویم به زنم! عشقی ترین اس ام اس ترکی : عزیزم بیا با قایق عشق با هم پرواز کنیم

متن و جملات زیبا
نویسنده : تیموررضائی شهریور
دو شنبه 15 تير 1394

به زی زی (زن زلیل) می گن: ای زی زی (زن ذلیل)! چرا تو شستن ظرف ها به زنت کمک می کنی؟ میگه خوب اونم تو شستن لباس ها کمکم می کنه! نگاهت که میکنم چیزی مرا از * نداشتن ها *جدامیکند❤ باتو که میخندم قفل این روزها باز میشود❤ درتو که میمیرم جاودانگی ترانه ی مرغان خوشخوان روزگار میشود❤ چه خوش اتفاقی است با تو بودن عاشقانه که صدایم میکنی❤ نامم دل انگیز ترین اوای دنیا را به خود میگیرد��

اس ام اس جدید

آنان کـہ علے را خـدا پندارند ڪفرش بـہ ڪـنار عـجب خدایے دارند التماس دعـا

پیامک باحال و جذاب

بعضی ها با رفتارهایشان فکر میکنند این دنیای مجازی "خدا" ندارد. روز قیامت ندارد حساب و کتاب ندارد دارمکافات ندارد حالا هر چقدر که دلت میخواهد بد باش! دروغ بگو تهمت بزن دلی را بشکن راحت باش ولی یادت باشد خـــــــدا اینجا هم هست....

متن و جملات زیبا

حل شود صد مشکلم با گفتن یک یا علی قلب من خورده گره از روز اول با علی محرم میقات را گفتم چه گویی زیر لب ؟ عاشقانه یک تبسم کرد و گفتا یا علی

اس ام اس عاشقانه

خود را به خواب مي زني اي بنده تا به كي !؟ هي توبه پشت ِ توبه، سرافكنده تا به كی !؟ دنيا وفا نكرده ، وفا هم نمي كند با زرق و برقش از غم دل، كم نمي كند از پیرزنه میپرسن شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟ پیرزنه میگه ننه جون مکه که فرار نمیکنه

دانستی های متنوع مخصوص خرید کارت شارژ
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 27 خرداد 1394

به دبیرمون گفتم: آقا این انتگرال به چه دردمون میخوره؟ نگام کرد و گفت: توی امتحان مینویسی و نمرشو میگیری!! من که قانع شدم واقعا! بچه ها انتگرال خیلی چیزه مهمیه ها!!! بــــــــــرنده ، کسی است که گـــــوش می دهــــد ، بازنده کسی است که، فقط منتظر رسیدن نوبت خود ، برای حــرف زدن است ! شارژ رایتل بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی‌....

جدیدترین اخبار رایتل

یکی باید باشد یکی که آدم را صدا کند به نام کوچک‌اش صدا کند یک‌جوری که حال آدم را خوب کند یک‌جوری که هیچ‌کس دیگر بلد نباشد یکی باید آدم را بلد باشد ..

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

اگــر تــقــدیـــر ، لـــیـــمـو تـــــرشـــی بــه دســـت تـــو داد … از آن شـــربــت درســـت کــن ! برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! ختر ﻭﺍﺳﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﻢ ﻫﺎﺵ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﻠﮑﻪ . . . . . . . ﺧﺮﯾﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ^__^

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

به دوست دخترم گفتم: با این لباس سفید چقدر شبیه فرشته شدی گفت: فرشته کیه!؟ بای کارت شارژ رایتل این بار که آمدی ،، دستانت را روی قلبم بگذار ،، تا بفهمی ،، این دل ، با دیدن تو نمی تپد .. ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ 17ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ،ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ... . . . . . . . . . . . ﺑﻨﺎﻡ ﺧـــﺪﺍ ﯾﮏ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫشتم |: ﻫﺮ ﺭﻭژ بیشت شاﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍشتفاﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ^_^ ﺑﻘﯿﺸﻢ ﺧﻮﺍﺑﻢ ... ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ....

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول
نویسنده : تیموررضائی شهریور
سه شنبه 26 خرداد 1394

ﻭﻗﺘـے ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭِ ﮐﺴـے ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺭﺳﻴﺪﮮ . . . ﺑـے ﺷَﮏ . . . ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻩ ﺍﮮ . . . همراه اول 24ساعت مکالمه رایگان داده، خوب شد خط دسته من نیست والا یه ثانیه اش هم استفاده نمیکردم

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

يه سيم كارت كد يك همراه اول دارم ميخوام به بالاترين قيمت بفروشمش.بهترين راه براي فروشش چيه؟ سايت ؟ آگهي همشهري يا چي #ريتوييت لطفا

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

تو فروردین امسال روزی ده بار اس ام اس واریزی داشتم ولی الان فقط اس ام اس همراه اول خدایا شکرت

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ۱۴۴ ، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !:( البته من خطم همراه اول دائمیه فقط خواستم یه چیزی راجب تنهایی بگم:|

پیامک های همراه اول

من هيچ جايي رو نميبينم تايملاين رو ندارم: """""((( اينترنت همراه اول خره گاوه منه

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

خوبه دیروز بانک ملت و همراه اول بهم تبریک گفتن والا شکست عشقی میخوردم همیشه میگن: "شکست،مقدمه پیروزیه" نمیدونم پس من کی ازدور مقدماتی صعود میکنم؟!

پیامک در مورد شارژ ایرانسل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 21 خرداد 1394

"صبح تو کافی نت بودم دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماست ایرانسل هم اعلام کرد ب خاطر این عمل دکل های خود را سر و ته میکنه"

اس ام اس جدید ایرانسل

جناب ایرانسل که اصـرار داری 15 دقیقـه مکالمه کنـم تا 5 دقیقه مکالمـه رایگان بهـم بدی ، یا دس از سـرم وردار یا واسـم یه مخاطب ِ خـاص جـور کن :|پُـرو هــم خودتـــی :D

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

*شارژ رایگان ایرانسل*جــدیـد* پیام شما هزنیه نداره باسیم کارت بدون شارژم میشه فقط کافیه کد 11853895 رو بفرست به 7108

جملات در مورد ایرانسل

شارژ جدید رایگان ایرانسل کافیه این عدد رو 11860348 ﺑﻪ 7108 ارسال کنید فقط ایرانسلی ها میتونن شارژ بگیرن

خرید شارژ ایرانسل

صبح تو کافی نت بودم دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماس ایرانسل هم اعلام کرد بخاطر این فاجعه عظیم انسانی ، شبکه رو قطع میکنه!!!

معرفی طرح سیم کارت های دانشجویی رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
شنبه 26 ارديبهشت 1394

معرفی طرح سیم کارت های دانشجویی رایتل

امروز در این مقاله داریم که سیم کارت های جدید رایتل که با نام سیم کارت های دانشجویی معروف شده اند را برای شما معرفی کنیم، همانطور که از نام این گونه سیم کارت های برمیاید مختص دانشجویان تمام کسور می باشد که می توانند با استفاده از هدیه هایی که در این سیم کارت ها قرار دارد شارژ رایتل خود را بهینه تر و با مدیریت بیشتر مصرف نمایند.

برای خرید این سیم کارت ها با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به فروشگاه و نمایندگی های مجاز رایتل مراجعه نمایید و با پرداخت بیست هزار تومان به عنوان شارژ رایتل از هدایایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم بهره مند شوید.

شارژ رایتل

رایتل از این طرح به منظور حمایت از دانشجویان و کاهش دادن خرید شارژ رایتل برای دانشجویان تدارک دیده است.

سیم کارت دانشجویی در طرح جدید رایتل که مخصوص دانشجویان سراسر کشور است میتوانند 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه هدیه بگیرند.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به شروع سال جدید تحصیلی، رایتل با ارائه این طرح برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکین خود میسر کرده، تا بتوانند از خدمات ارزان بهره ببرند. شما با استفاده از این طرح می توانید رایگان شارژ رایتل تهیه نمایید.

رایتل اعلام کرده است که این طرح از اول آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد. تمامی دانشجویان سراسر کشور میتوانند اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند تا در مصرف شارژ رایتل آنها صرفه جویی شود.

شما برای دریافت این سیم کارت ها نیاز است که کارت دانشجویی ارائه شود و همچنین مبلغ 20 هزار تمان نیز پرداخت شود. در این طرح سیم کارت های اعتباری با هدایای بسته ی سه ماهه به مشترک ارائه میشود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هدایای این بسته شامل 12 گیگابایت اینترنت، سی هزار پیامک داخل شبکه، 30 هزاردقیقه مکالمه درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود که باعث کاهش هزینه ها و مصرف شارژ رایتل مشترک خواهد شد.

برای دریافت این سیم کارت ها ارائه کارت دانشجویی الزامی میباشد. دانشجویان می توانند برای خریداری شارژ مورد نیاز خود و همچنین بدون دردسر و از داخل منزل شارژ رایتل خود را از فروشگاه ایتور تهیه نمایند.


:: برچسب‌ها: رایتل, شارژ رایتل, خرید شارژ رایتل,
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.